30.000 producten
6650+ in Nederland en Belgie
Veilig Kopen
SSL,iDeal,Webwinkelkeur,pinnenbij aflevering,paypal
GeluidskaartenMicrofoonsSpeakersFilters/AkoestiekKeyboardsKoptelefoonsKabels/Hubs

Afhalen - XL Afhaalpunten

Afhalen In de buurt - of bij ons
XL Klantenservice >> Afhaal Mogelijkheden
In de buurt afhalen Afhalen bij magazijn

Wil je een producten afhalen? Dan kan zowel bij jou in de buurt, maar dat kan ook bij onze magazijnen en showroom.

Afhalen in je buurt?

Ben je vaak niet thuis, of weet je niet zeker of je thuis bent? Kies dan voor afhalen bij je in de buurt!

Op meer dan 4350 afhaalpunten in Nederland en meer dan 2300 in Belgie kunnen wij de producten voor je klaar leggen zodat er altijd wel vlak bij je een punt is om het product af te halen binnen 1 a 2 werkdagen. Dus niet meer op te bezorger hoeven te wachten en gewoon afhalen wanneer het je uit komt.

Standaard gebruiken we DHL afhaalpunten maar je kunt ook kiezen voor PostNL afhaalpunten! Weten waar? Met je postcode kun je ze hier bekijken.

Bekijk de DHL afhaalpunten in uw buurt

Bekijk de PostNL afhaalpunten

Wil je gebruik maken van lokaal afhalen? Kies dan in het winkelmandje bij lokaal afhalen. Je kunt dan de datum kiezen vanaf wanneer je deze kunt afhalen. Dat mag ook best een dag, of enkele dagen later. Let op dat je altijd het product moeten ophalen binnen de termijn die de bezorgdienst aangeeft. Bij DHL is dat bijvoorbeeld 7 dagen. Na die termijn wordt het product retour gestuurd naar ons.

Afhalen bij showroom of magazijn

Afhalen bij onze magazijn, werkplaats of showroom is ook mogelijk. Maak een afspraak of bestel het product en wij zorgen dat het voor je klaar ligt wanneer jij het wil ophalen.
Professioneel advies van XLmusic.nl Experts? Stel een vraag
Copyright © 2000-2018 USB-Geluidskaart.nl website van XLmusic.nl webshop onderdeel van CRMAV.com Webshops
Klantenservice maandag-vrijdag
Telefoon: 9:00 - 17:00
Email: 9:00 - 20:00
Whatsapp(berichten): 9:00 - 21:00
Showroom: 9:00 - 17:00
Algemene voorwaarden | Service & Garantie | Privacy Verklaring

Online shopping platform door Project XL - CRMAV.com webshops, usselerveenweg 96, 7654PJ Enschede Onder voorbehoud, aan op de website genoemde prijzen, fotos, videos en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.