INFODESK
Maandag-Vrijdag 9-17:00 053 8001 002
  HOME     Geluidskaarten     Microfoons     Speakers     Filters/Akoestiek     Keyboards     Koptelefoons     Kabels/Hubs

Opname Voordeel Microfoon Sets | Audient USB Geluidskaart

Wil je in je home studio of thuis gewoon simpelweg het allerbeste geluid en het toch nog betaalbaar houden? Dan zijn de opname sets van USB-Geluidskaart met de audient iD4 en iD14 externe geluidskaarten onverslaanbaar. Deze opname sets bieden volledig transparant geluid, zijn super ruisarm, puur en natuurlijk geluid met een detail wat veel hoger gaat dan CD kwaliteit. Dus echt subliem geluid wat een paar jaar geleden nog niet mogelijk was in deze prijsklasse! We hebben sets te koop met zangmicrofoons, spraak microfoons voor voice overs, gitaar opname microfoons en nog veel meer.

Sets met de iD4 Geluidskaart

Sets met de iD14 Soundcard

Professioneel advies van 53shop.nl Experts? Stel een vraag
Copyright 2000-2017 USB-Geluidskaart.nl webshop van 53shop.nl onderdeel van CRMAV.com Webshops
Vraag/Contact
Bel me terug
Garantie/Service
Garantie
Infodesk maandag-vrijdag
Telefoon: 9:00 - 17:00
Email: 9:00 - 20:00
Whatsapp(berichten): 9:00 - 21:00
Showroom: 9:00 - 17:00
Algemene voorwaarden | Service & Garantie | Privacy Verklaring

Online shopping platform door CRMAV.com webshops, usselerveenweg 96, 7654PJ Enschede Onder voorbehoud, aan op de website genoemde prijzen, fotos, videos en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.