30.000 producten
6650+ in Nederland en Belgie
Veilig Kopen
SSL,iDeal,CreditCard,Paypal
GeluidskaartenMicrofoonsSpeakersFilters/AkoestiekKeyboardsKoptelefoonsKabels/Hubs

Scarlett 2i2 Studio - Demo/Review - Zang en Gitaar Opnemen

Hoe goed is de Scarlett 2i2 USB Geluidskaart? In deze demo laat zangeres, singer/songwriter Shannon dat zien met een 1 take opname van zang/gitaar.

Geluidskwaliteit

De beste manier om de geluidskwaliteit te beschrijven is natuurlijk gewoon met geluid. Als je weet dan Focusrite beroemd is geworden door zijn microfoon voorversterkers, en hier 2 award winning microfoon voorversterkers in heeft gestop, dan is het te verwachten dat deze natuurlijk heel goed zullen klinken. Maar zelfs met een niet hele dure studio microfoon als de CM25 zijn de resultaten verbluffend te noemen. En deze geluidskwaliteit was zeker enkele jaren geleden niet te halen in deze prijsklasse. En de geluidskwaliteit van deze 2i2 USB geluidskaart is dus ook te vinden in de duurdere/grotere 2i4, 8i6, 18i6 en 18i20 studio audio interface. Dus of je nu maar een kleine of grote scarlett USB geluidskaart koopt de geluidskwaliteit is zeker net zo goed.

Professioneel advies van XLmusic.nl Experts? Stel een vraag
Copyright © 2000-2021 USB-Geluidskaart.nl website van XLmusic.nl webshop onderdeel van CRMAV.com
Klantenservice maandag-vrijdag
Telefoon: 9:00 - 17:00
Email: 9:00 - 20:00
Whatsapp(berichten): 9:00 - 21:00
Showroom: (op afspraak)
Algemene voorwaarden | Service & Garantie | Privacy Verklaring

XLmusic.nl webshop platform - ProjectXL.nl - CRMAV.com, usselerveenweg 96, 7546PJ Enschede. KvK 08086825 BTD-id NL001591506B24
Onder voorbehoud, aan op de website genoemde prijzen, voorraad, levertijden, fotos, videos en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.